Klinika Wilgoci : Profesjonalne Usuwanie Szkód Wodnych

GODZINY PRACY

Pon - Piąt 8:00 - 16:00

DIAGNOSTYKA BUDOWLANA

Przez ukryte wady budowli woda może wnikać do budynku przyczyniając się do korozji i destrukcji elementów konstrukcji i wykończenia, a w określonych sytuacjach powstają różne formy grzybów i pleśni (korozja biologiczna). Wczesne ustalenie przyczyn, może pomóc Państwu uniknąć dalszego, poważniejszego powiększania się uszkodzeń, ograniczając późniejszym  nieprzewidzianym wydatkom.  Z  pomocą specjalistycznego sprzętu, metod diagnostycznych i wieloletniego doświadczenia, zdiagnozujemy ukryte wady budowli wraz z przedstawieniem optymalnego sposobu napraw.

Tak jak lekarz przy chorobie swojego pacjenta, przed ustaleniem terapii, musi postawić diagnozę, tak analogicznie zakres prac remontowo - renowacyjnych musi obejmować identyfikację i usunięcie przyczyn, analizę błędów i naprawę uszkodzeń. Ustalenie przyczyn  zawilgocenia i podjęcie działań naprawczych, wymaga oprócz znajomości oceny stanu technicznego konstrukcji, wiedzy z  zakresu  fizyki  budowli i biologii budowlanej Dysponujemy specjalistycznym sprzętem diagnostycznym i parkiem maszynowym, który umożliwia szybką i skuteczną z nimi walkę.

O NAS

Firma  oferuje kompletną diagnostykę budowlaną   szkód spowodowanych destrukcyjnym działaniem wilgoci wraz z działaniami naprawczymi i  zwalczaniem zanieczyszczeń mikrobiologicznych.

ZAPYTANIA

Jeżeli masz pytania dot. zalania, lokalizacji wycieków, odgrzybiania wpisz swój adres

Submitting Form...

The server encountered an error.

Form received.

Masz pytania dot. szkody wodnej ?  Skontaktuj sie z nami

Ogrodowa 24 A, Kiełczów 55-093

Przygotowane przez HEN STUDIO

© 2018 Klinika Wilgoci. Wszystkie Prawa Zastrz.